dijous, 29 de gener del 2009

Entrevista a Gonzalo Garcia Navas

ENTREVISTA A GONZALO
Gonzalo García Navas és nostre professor de socials. És simpàtic però, quan s’empipa, ho fa de veritat, a vegades li dona un cop a la pissarra perquè callin. És molt divertit. Avui el vaig a entrevistar. Anem a veure les seves respostes:

1-Des de petit volies ser professor?
Sí, des de l’institut.

2-On vares estudiar?
Vaig estudiar a Mallorca i a València.


3-T’agrada la teva feina?

Sí, perquè ajut a que madurin els alumnes, i partícip d’un procés social.

4-Has treballat alguna vegada a un museu?
Sí, al museu arqueològic.

5-Et va agradar l’experiència? Per què?
Molt, perquè feia feina de la meva especialitat (història antiga).

6-Vas veure algun objecte que et va cridar l’atenció? Quin?
Sí, la deessa Tanit.

7-Fora de la teva feina, t’agrada viatjar? Per què?
Molt, perquè puc conèixer llocs i gent diferent.

8-Vols viatjar a un lloc en especial? A on? Per què?
Sí, al Valle de Guillin, a Xina, perquè és un paisatge que em sembla oníric (d’un somni).

9-T’agraden els esports o tens altres aficions? Quines són?

M’agraden els esports i tinc altres aficions: escriure, llegir, anar al cine i passejar

10.- Què hauries fet si t’hagués tocat la loteria?
Viatjar, fer un creuer per tot el món.

Doncs, gràcies per prestar-me un poc del teu temps.
A tu.

Realitzada per na Lucia 1r F


1.Quins caràcters de la història detestes més?
M’agraden totes les parts.

2 Com t’agradaria morir?
Defensant una causa justa.

3. Quants anys tens?
34

4Des de quan treballes a I E S Sa Colomina?
Treball desde l’any 2006.

5. Has treballat a algun lloc més?
Sí, a Blancadona, al Xarc i al museu arqueológic o a Iberia.

6. Quin és el teu lema?
Carpe diem. (aprofita el moment)

7. En quin tipus d’animal et reencarnaries?
Em reencarnaria en una balena blava.

8. Quin heroi t’agradava quan eres petit?
M’agradava Hanival

9. Quin ofici volies tenir quan eres petit?
Quan era petit volia pilotar avions de combat.

10. Quin nom t’hauria agradat que et posasin?
César.

Realitzada per Danny i David de 1-F