dijous, 29 de gener del 2009

ENTREVISTA A ISABEL SIGNES

És la nostra professora de català. És la primera vegada que treballa en aquest institut.

1.-On vares néixer?
Vaig néixer a la província d'Alacant, a un poble al costat de Dènia, es diu Gata de Gorgos.

2.- De petita quina era la teva assignatura favorita?
Eren les matemàtiques.

3.- Quines classes imparteixes?
Català a dos primers i a dos segons d'ESO i també l'assignatura de processos de comunicació a segón.

4.- Què volies ser de petita?
Volia ser perruquera.

5.- Per què volies ser professora?
Volia ser-ho per ajudar i ensenyar als demés.

6.- Quan vares començar a ser professora de català?
En aquest institut és la primera vegada i a l'escola anteriorment.

7.- T'agrada Eivissa?
Sí, m'agrada molt. Ja fa 15 anys que visc aquí.

8.- T'agradaria viure a França?
No, aquí em trobo bé.

9.- Dels llocs que has viatjat, quin és el que més t'ha agradat?
Normalment m'agraden tots els llocs. Però m'agradaria conèixer Amèrica del Sud.

10- Que t'agradaria que fos el teu fill de major?
Qualsevol professió en la que ell es sentís bé i feliç.

11-Qual va ser la teva cosa més important de la teva vida ?
la més important va ser comprar una casa i haver tingut un fill.

12-Quin és el teu nom favorit?
Els noms clars i curts

13-Quina és la teva flor favorita?
Una rosa

14-Quin es el teu animal favorit?
Qualsevol animal que vole, pel la seva llibertat de recórrer el món.

15-Quin és el teu color favorit?
El meu color favorit ha sigut el blau

16-Qui es el teu número de la sort?
El meu número de la sort és el 6 i el 10
Realitzada per Farah i Ismahane de 1r B